فروش سگ پامرانین

حیوانات خانگی، با داشتن چهره ای بامزه و شیرین همیشه همراهانی دلپذیر بوده ­اند. اگر علاقه‌مند به حیوانات هستید و دوست دارید، که دوستی شیرین در خانه داشته باشید. حیوانات خانگی پیشنهاد بسیار مناسبی برای شما هستند. اما نگه­داری و رفتار با حیوانات خانگی پیش‌شرط‌هایی دارد که شما باید آن‌ها را رعایت کنید. شاید در میان تمامی حیوانات خانگی، نگه­داری و رفتار با سگ­ها سخت­تر از سایرین است. سگ­ها دارای اخلاق و روحیات خاصی هستند. شما باید متناسب با سگ­هایی که انتخاب می­کند، بایدها و نبایدهای نگه­داری از آن سگ را نیز بدانید. ما امروز در مقاله فروش سگ پامرانین، درباره فروش سگ پامرانین و بایدها و نبایدهایش سخن می­گویم.

پامرانین در برخورد اول

سگ پامرانین، دارای روحیه­ای شاد و برونگرا است. سگ پامرانین تکاپوی بسیاری دارد و بارزترین ویژگی در سگ­های پامرانین سرزندگی و شادابی این حیوانات است. کوچکی­ سگ­های پامرانین و روحیه شاداب این سگ­ها سبب شده، تا سگ پامرانین طرفداران بسیاری داشته باشد. خریدوفروش سگ­ پامرانین در میان حیوانات خانگی افزایش پیدا کرده است.

اما در مورد خریدوفروش سگ پامرانین و باید و نبایدهایش باید از مطالبی آگاهی داشته باشید. شما به عنوان فروشنده سگ پامرانین باید بدانید که، سگ پامرانین مناسب چه کسانی است؟ سگ پامرانین را می­توان به چه کسانی واگذار کرد؟ به‌طورکلی در واگذاری سگ­های پامرانین شرایطی وجود دارد که شما باید به عنوان خریدار و یا فروشنده از آن‌ها آگاهی داشته باشید.

"مروری

سگ­ها پامرانین، در ابتدا فقط مورد توجه محافل سنتی و خانواده ­های اشرافی بودند. یعنی در اوایل شناخته شدن سگ­ها پامرانین عموم مردم و قشر متوسط جامعه علاقه­ ای به سگ­های پامرانین نشان نمی­دادند. بیشتر کارشناس علت این موضوع را توجه خانواده سلطنتی انگلیس به سگهای پامرانین می­دانند.

در اسناد تاریخی ذکر شده، در سال 1761 اولین بار سگ­های پامرانین وارد کشور انگلستان شدند. می­گویند ملکه ویکتوریا علاقه خاصی به سگ­های پامرانین نشان می­داد. سگ­های پامرانین، از جمله سگ­هایی هستند که دارای نژادی قدیمی در تاریخ جهان هستند.

نژاد سگ­های پامرانین به نژاد اشپیتز باز می­گردد. نژاد اشپیتز در کشورهای شمالی مایل به قطب شمال بیشتر یافت می­شود. از نژادهای نزدیک به سگ­های پامرانین می­توان، نژادهایی نظیر: اشپیتز آلمانی، شیپرک، سگ اسکیمو آمریکایی و سگ نروژی الخوند را نام برد. مشخص تمام سگ­های نژاد اشپیتز داشتن، گوش­های خاردار، صورتی گرد و داشتن خار در سطح بدن است.

پامرانین­ها و شباهتی نسبی به روباه

سگ­های پامرانین، در ظاهر شباهتی به روباه دارند. اما از نظر شخصیت کمی متفاوت از روباه­ ها هستند. سگ­های پامرانین، بسیار علاقه‌مند به ارتباط و آشنایی با دیگران هستند. سگ­هایی پر جنب‌وجوش که نه تنها از گشت‌وگذار بیزار نیستند، بلکه بسیار علاقه‌مند به پیاده­ روی هستند.

سگ­های پامرانین بسیار باهوش و کنجکاو هستند. ویژگی­های شخصیتی پامرانین از آن‌ها یک سگ نگهبان تمام عیار ساخته است. سگ­های پامرانین اگر از کودکی مورد آموزش قرار گیرند، به سگ­هایی توانمند و به شدت خواستنی تبدیل می­شوند. برای از بین بردن مشکل کم­رویی و خجالت سگهای پامرانین باید از کودکی، توله ­های سگ پامرانین را تحت آموزش قرار دهید.

در مقاله فروش سگ پامرانین همراه ما باشید، تا کمی با آموزش سگ­های پامرانین آشنا شوید. همچنین در هنگام فروش سگ پامرانین از بایدها و نبایدهای این سگ محبوب اطلاع داشته باشید.

ویژگی­های ظاهری سگ­های پامرانین

زمانی که می­خواهیم درباره ویژگی­های ظاهری حیوانت صحبت کنیم، ابتدا بهتر است با دسته­بندی آن‌ها آشنا شویم. سگ­های پامرانین را بر اساس خصوصیات ظاهری به سگ­های پامرانین خرسی و سگ­های پامرانین روباهی تقسیم­بندی می­کنند. برای شناخته کلی سگ­های پامرانین بهتر است با ویژگی­های ظاهری هر یک به‌طور جداگانه آشنا شویم.

سگ­های پامرانین روباهی، همان‌طور که از نامشان پیدا است، ظاهرشان کمی به روباه شباهت کرد. در سگ‌های پامرانین روباهی پوزه و صورت کشیده است، همچنین سگ­های پامرانین روباهی به واسطه داشتن ویژگی نگهبانی گوش­های کشیده­تری دارند. آن چیزی که سگ­های پامرانین روباهی را از خرسی جدا می­کند، چهره به شدت جدی سگ­های پامرانین روباهی است.

حالا نوبت به سگ­های مظلوم پامرانین، یعنی سگ‌های پامرانین خرسی می­رسد. قیافه سگ­های پامرانین خرسی به قدری مظلوم است که، به شدت دل شما را به رحم خواهد آورد. سگ­های پامرانین خرسی صورتی گرد و تپل دارند، هنگام ه خندان می­شوند به شدت دلربا و شیرین می­شوند. به‌علاوه سگ­های پامرانین موهای پرپشت­ تری نسبت به سگ­های پامرانین روباهی دارند، همچنین پوزه سگ­های پامرانین خرسی کوتاه­تر نیز است.

هر دو دسته سگ­های پامرانین طرفداران خاص خود را دارند. اگر شما هم می­خواهید اقدام به خرید سگ پامرانین کنید، حتماً به نکاتی که در مقاله فروش سگ پامرانین اشاره می­شود، توجه کنید.

ذکر چند نکته قبل از فروش سگ پامرانین

اگر در مراکز فروش حیوانات خانگی کار می­کنید، و می­خواهید سگ پامرانین را بفروشید، بهتر است چند نکته را بدانید. به‌طورکلی بهتر است، با فروش سگ پامرانین و باید و نبایدهایش آشنا شوید. اگر هنگام فروش سگ پامرانین از ذکر شرایط و روحیات سگ پامرانین به خریدار خودداری کنید، ممکن است موجب آزار و اذیت سگ شوید.

شما به عنوان فروشنده سگ پامرانین، باید درباره روحیات سگ پامرانین اطلاعاتی داشته باشید. شما باید بدانید که سگ پامرانین در ارتباط با غریبه­ ها و کودکان چگونه رفتار می­کند؟ سگ پامرانین آیا مناسب شرایط زندگی آپارتمانی است؟ چه نکاتی را در هنگام غذا دادن به سگ پامرانین باید رعایت کنیم؟

برای آگاهی از فروش سگ پامرانین و باید و نبایدهایش همراه ما در مقاله فروش سگ پامرانین باشید.

ذکر چند نکته قبل از فروش سگ پامرانینشرایط زندگی سگ پامرانین باید چگونه باشد؟

اگر برای شما این سؤال پیش آمده است که، آیا سگ­های پامرانین مناسب زندگی آپارتمانی هستند یا خیر؟ باید به شما بگوییم که سگ­های پامرانین به زندگی آپارتمانی تطبیق­ پذیری بسیاری دارند. سگ­های پامرانین به واسطه جثه کوچکی که دارند، می­توانند در آپارتمان زندگی کنند. به‌علاوه سگ­های پامرانین، حیواناتی مؤدب و ساکت هستند، پس برای همسایه­ ها و ساکنین آپارتمان مشکلی ایجاد نمی­کنند.

اگر تازه‌کار هستید، نگران رفتار با سگ­های پامرانین نباشید

سگ­های پامرانین، حیواناتی بسیار منعطف هستند. انعطاف­پذیری سگ­های پامرانین سبب شده تا رفتار با این حیوانات برای افراد تازه‌کار آسان باشد. برای مثال اگر اشتباهی در رفتار با سگ­های پامرانین انجام دهید، این حیوان عقب‌نشینی می­کند، و سگ پامرانین تندخو و پرخاشگر نیست.

میزان حساسیت سگ پامرانین

سگ پامرانین نسبت به سروصدا و شلوغی بسیار حساس است. به همین دلیل بهتر است از بردن سگ پامرانین به مهمانی­های شلوغ خودداری کنید. اگر دارای خانواده­ای شلوغ و پر هیاهو هستید، بهتر است سگی با حساسیت کم خریداری کنید. واضح است که سگ پامرانین در زمره سگهای کم حساسیت قرار ندارد.

از جمله بایدونبایدهایی که رعایت آن الزامی است، موضوع توجه به حساسیت سگ­ها است. بهتر است متناسب با شرایط روحی سگ و نحوه زندگی خود، اقدام به خرید سگ کنید، تا موجب آزار و اذیت سگ­ها پامرانین و غیره نشوید.

وابستگی زیاد سگ پامرانین به صاحب خود

اگر به تنهایی زندگی­ می­کنید، بهتر است هنگامی که برای کار به خارج خانه می­روید، سگ پامرانین را تنها نگذارید. سگ پامرانین به شدن از تنهایی بیزار است و اگر برای مدتی طولانی در خانه تنها بماند، ممکن است دچار مشکل شود. به‌علاوه سگ پامرانین علاقه زیادی به ارتباط دارد و دارای صفت گوشه ­گیری نیست.

تأثیر دما بر سگ پامرانین

سگ پامرانین نسبت به درجه­ های مختلف دمایی و گرما و سرما، واکنش­های متفاوتی دارد. سگ­های پامرانین، همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد، مربوط به کشورهای دور شمالی هستند. پس در برابر سرما مقاوم بوده و تحمل بالایی دارند. چون پوسته خارجی سگ­های پامرانین خاردار و دارای چربی مناسبی است.

اما بالعکس سگ­های پامرانین در برابر گرما، بسیار کم تحمل هستند. سگ­های پامرانین به هیچ عنوان نباید، در محیط­های گرم قرار گیرند. بهتر است، اگر در محل زندگی سگ پامرانین در خانه همواره رطوبت وجود داشته باشد.

رفتار سگ پامرانین با خانواده صاحب خود

اگر سگ پامرانین را خریداری کرده­اید، مطمئن باشید که این سگ با خانواده شما به سازگاری خواهد رسید. سگ پامرانین رابطه­ ای خوب و دوستانه با خانواده صاحب خود دارد، و موجب آزار و اذیت صاحب خود نمی­شود. پس نگران بردن سگ پامرانین به جمع خانوادگی نباشید.

رابطه سگ پامرانین با کودکان

نکته­ای عجیب در سگ­های پامرانین وجود دارد. سگ­های پامرانین با آنکه به شدت علاقه‌مند به ارتباط دیگران هستند، تقریباً می­توان گفت از کودکان فرار هستند. سگ­های پامرانین علاقه ­ای ندارند، که در آغوش کودکان قرار گیرند و یا با کودکان بازی کنند. البته اگر سگ پامرانین از کودکی در کنار شما باشد، شما می­توانید با آموزش سبب ایجاد رابطه بهتری میان سگ پامرانین خود یک کودک شوید.

رفتار سگ پامرانین با غریبه ­ها

سگ پامرانین با توجه به خصوصیاتی که دارد، برای نگهبانی بسیار مناسب است. پس نتیجه می­گیریم، رفتار دوستانه ­ای با افراد غریبه ندارد. سگ پامرانین اگر غریبه­ ای ببیند، شروع به پارس کردن می­کند و اگر از قبل تحت آموزش قرار نگرفته باشد، ممکن است برای مدتی طولانی به پارس کردن ادامه دهد.

ریخت‌وپاش و آلودگی سگ‌های پامرانین

سگ­های پامرانین از جمله سگ­هایی هستند که موهای بدنشان می­ریزد. ممکن است، یک روز به خود بیاید و ببیند که تمام خانه از ردپای سگ­های پامرانین پر شده است. به‌علاوه سگ­های پامرانین هنگام پارس کردن بزاقشان محیط را کثیف نمی­کند. ممکن است، هنگامی که سگ پامرانین را بغل می­کنید، نگران کثیفی لباستان نباشید، چون سگ­های پامرانین بزاق جاری ندارد و سبب کثیفی لباس شما نخواهند شد.

اگر فردی دارای روحیه وسواس هستید، در هنگام خرید سگ پامرانین به شدت دقت کنید.

سلامت سگ­های پامرانین

هنگام خریدوفروش سگ­های پامرانین باید از سلامت جسمانی این حیوانات مطمئن باشید. قبل از اینکه اقدام به خرید و یا فروش سگ پامرانین کنید، حتماً، وضعیت سلامت سگ پامرانین را از منظر ژنتیکی بررسی کنید. به‌علاوه شما به عنوان فروشنده و یا خریدار باید از بیمارهایی که سگ پامرانین مستعد ابتلا به آن‌ها است اطلاع داشته باشید. به سلامت و بهداشت حیوانات خانگی به خصوص سگ­ها بسیار اهمیت بدهید، زیرا این حیوانات می­توانند ناقل بیماری باشند.

درصد موفقیت آموزش در سگ­های پامرانین

سگ­ پامرانین، از جمله سگ­هایی است که، هوش بسیار بالایی دارد. سگ­ پامرانین از نظر یادگیری بسیار سریع عمل می­کند به همین علت به خوبی تحت آموزش قرار می­گیرد. همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد سگ­های پامرانین نگهبان­های خوبی هستند، اما برای شکارچی شدن ساخته نشده­ اند. سگ پامرانین به سختی به سمت طعمه حرکت می­کند.

با توجه به اینکه دارای خصوصیت نگهبانی است، بسیار خوب پارس می­کند و زوزه می­کشد. سگ پامرانین پر جنب‌وجوش و پر تکاپو است، به همین علت علاقه خاصی به گشت‌وگذار و پیاده ­روی دارد.

نکته آخر غذای سگ پامرانین

در هنگام غذا دادن به سگ پامرانین، باید نکات بسیاری را رعایت کنید. شما باید حجم غذایی سگ پامرانین را متناسب با جنب‌وجوش و فعالیت روزانه آن تنظیم کنید. به‌علاوه شما در کیفیت غذای سگ پامرانین نیز باید توجه کنید و وعده­ های غذایی سگ پامرانین باید متناسب با نیاز بدن این حیوان باشد.

همچنین شما باید از داد بعضی از مواد غذایی به سگ پامرانین خودداری کنید. برای مثال نباید به سگ پامرانین، سیر یا پیاز دهید، چون ممکن است سبب مسمومیت در سگ پامرانین شود. از دادن فندق به سگ پامرانین خودداری کنید، زیرا موجب ضعیف داشتن عضلات پای سگ پامرانین می­شود.

شما به عنوان فروشنده سگ پامرانین باید اطلاعاتی از شرایط این سگ داشته باشید، تا سگ پامرانین را به فردی مناسب واگذار کنید. امیدواریم مطالب گفته شده در مقاله فروش سگ پامرانین برای شما مفید فایده بوده باشد.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *